שכונה חדשה במקום מגרש הכדורגל המיתולוגי של מכבי חדרה

חברת אאורה תקים פרויקט חדש שישנה את מרכז העיר חדרה ויכלול מגדלי מגורים חדשים עם כ – 430 יח"ד, שטחי מסחר ותעסוקה.  הפרויקט החדש יבנה על חורבות מגרש הכדורגל המיתולוגי של מכבי חדרה והמגרש הסמוך הכולל דירות ישנות ושטחי מסחר ישנים.

יוצא לדרך פרויקט חדש ורחב היקף של חברת אאורה, בבעלותו של יעקב אטרקצ'י. הפרויקט יוקם בקרקע עליה נמצא היום, בין היתר, המגרש המיתולוגי של מכבי חדרה.

 

החברה דיווחה אתמול (א') על ההשלמה של העברת התמורה בעבור הקרקע וקבלת חזקה מלאה בקרקע.

 

המתחם המדובר הוא בשטח כולל של כ - 9.5 דונם באזור מרכז העיר חדרה, שנרכש ברובו בתמורה של כ – 80 מיליון שקל בתוספת מע"מ, במסגרת מכרז של אגודת מייסדי חדרה, לפני כשלוש שנים.

 

בנוסף למכרז זה, התקשרה חברת אאורה בעסקת "פינוי בינוי", עם בעלי הזכויות במגרש הצמוד, בו בנויות היום 22 דירות ישנות ו - 8 חנויות. במסגרת הפינוי בינוי יהרסו המבנים הקיימים והחברה תקים מגדל נוסף על בשטח זה.  

 

הדמיה: אאורה

 

מיקומו של הפרויקט החדש נמצא ממש במרכזה של העיר חדרה, בין הרחובות ששת הימים,  הרברט סמואל ורמב"ם. בצמוד למכללת אפיק, לעירייה, להיכל הספורט העירוני, למוסד לביטח לאומי, לבית משפט השלום והתחנה המרכזית בעיר. מדובר במרכז הממשי של העיר בו נמצאים מרבית השירותים המשמעותיים עבור התושבים.

 

הפרויקט החדש מהווה חלק מהתכנית המאושרת הכללית לאזור, אשר צפויה לשנות את פני מרכז העיר. חברת אאורה הגישה תכנית הכוללת תב"ע בתוקף והקלות מקובלות בסמכות הועדה המקומית לתכנון ולבניה.

 

תכנית הפרויקט כוללת מתחם של מגורים ומסחר אשר משלב מגדלים ובנייה מרקמית מודרנית וייחודית, שהותאמה לסביבה הקיימת, כך שתיווצר סביבת מגורים איכותית.

 

במתחם יבנו 4 מגדלי יוקרה בני 20-24 קומות, כאשר חלקם של המגדלים במתחם הפונים לרחוב יכללו קומת קרקע מסחרית גבוהה שמעליה קומת תעסוקה.

 

כמו כן, יכללו המגדלים שתי קומות של חניון תת – קרקעי ובסה"כ יכלול המתחם כולו כ- 5,000 מ"ר של שטחי מסחר.

 

הדמיה: אאורה 

 

עוד צפוי לכלול הפרויקט פארק פנימי רחב ידיים, שטחי ציבור נרחבים וחדרי כושר לשימוש דיירי המתחם.

 

הפרויקט יציע תמהיל מגוון מאוד של דירות, החל מדירות בנות 3 חדרים ועד 6 חדרים וכן דירות מיוחדות: מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים.

 

מחיר של דירת 3 חדרים בפרויקט צפוי לעמוד על כ- 1.15 מיליון שקל, מחיר של דירת 4 חדרים בפרויקט יעמוד על כ- 1.4 מיליון שקל ואילו מחיר של דירת 5 חדרים בפרויקט צפוי להיות בסך של כ- 1.6 מיליון שקל.

 

532 מיליון שקל הוא הסכום המוערך להקמת הפרויקט, כאשר צפי ההכנסות מפרויקט זה  מוערך בכ- 619 מיליון שקל, לפני מע"מ כך שהרווח הצפוי עומד על כ - 87 מיליון שקל (16.4%).

 

בנק דיסקונט הוא הבנק המלווה את הפרויקט. תחילת הקמת הפרויקט ושיווקו צפוי להתחיל כבר במהלך הרבעון הרביעי השנה.  

 

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה ישראל, אמר: "מדובר בפרויקט משמעותי ביותר הצפוי לשנות את פני מרכז העיר בחדרה. במסגרת הפרויקט יוקם מתחם מגורים איכותי באזור עם נגישות מצוינת לצירי התחבורה המרכזיים, והוא יהווה אבן שואבת למשפחות צעירות, זוגות מבוגרים ואחרים, מהעיר חדרה ומחוצה לה. זאת, כחלק מהמגמה הבולטת בשנים האחרונים שהפכה את ערי מישור החוף למבוקשות ביותר. חברת אאורה גאה להמשיך בהובלת פרויקטים משמעותיים המביאים לשינוי אמיתי במרכזי הערים".